Lider- jak go wybrać?

Planując swój biznes online rozważamy różne aspekty- produkt, plan marketingowy, grupę docelową, łatwość duplikacji… dziś pragnę poruszyć temat wyboru lidera/sponsora (osoby pod którą się zapisujesz do biznesu) z którym będziesz współpracować.

W większości firm swojego upline zmienić nie możesz. Warto się więc pochylić nad tematem – z kim chcesz pracować. Oto kilka wskazówek:

1. Poznaj tą osobę. Nawiąż z nią relację.

2. Obserwuj jej wpisy na FB- czy Ci się podobają, są Ci bliskie, inspirują, dodają skrzydeł, motywacji? A może to zwykłe regułki kopiuj- wklej?

3. Co pokazuje na swoim profilu, wyniki, zdjęcia ze spotkań, wartość, lifestyle, własne przemyślenia?

4. Czy działając w social mediach ma jakichś odbiorców?

Dlaczego w ogóle ten tekst?

Z własnego doświadczenia oczywiście.

Miałam już okazję pracować z różnymi osobami. Zapisywałam się do różnych projektów. I z ręką na sercu na tych kilka osób dwie sobie cenie… Są to osoby, które działają w zupełnie innych branżach i od każdej czerpie moc energii, wskazówek i tipów do wprowadzenia na JUŻ. Obie poznałam osobiście na spotkaniach marketingowych, z obiema tymi osobami mam codzienny kontakt, współpraca się więc miło rozwija.

Jeśli patrzysz na swój projekt długoterminowo, to dobre wsparcie od upline będzie podstawą, dlatego naciskam na to, by wybrać sobie osoby co do których mamy poczucie (bo o pewność raczej ciężko w czasach internetowych znajomości) zaufania, sympatii i wsparcia 🙂

Oczywiście nigdy 100% pewności mieć nie będziesz, czy dany lider nie zwinie manatek do innego biznesu, przestanie dbać o swoją grupę i ja porzuci- gwarancję w życiu mamy tylko na śmierć… ale myślę, że warto w trakcie poznawania danej osoby zapytać ją o to jak długo działa w danym projekcie, na jakim jest poziomie awansu i jak zapatruje się na przyszłość 🙂

Jeśli masz jakieś pytania, to jestem otwarta na rozmowę. Znajdziesz mnie TUTAJ.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *